BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. sausio 8 d., penktadienis

When I am able to resist the temptation to judge others, I can see them as teachers of forgiveness in my life, reminding me that I can only have peace of mind when I forgive rather than judge. Gerald Jampolsky

Kadangi mintis yra kurainti, o žodis vaisingas, minties ir žodžio sąjunga tampa galinga jėga, gimdančia tikrovę.

Visata tėra didžiulis kopijavimo aparatas. Jis tiesiog bepaliavos kopijuoja tavo mintis.

Jus negalite turėti to, ko norite, bet galite išgyventi tai ką turtie.

Ką manai, kuo tiki, viskas tau bus duota.

Pats norėjimas nuo tavęs tai stumia.. Aš noriu... - Norėk
"Aš esu" turi neįsivaizduojamos galios.

Užuot galvojęs "aš noriu sėkmės", galvok "Man sekasi"

Leiskite sau turėt.. Nesakykite "aš negaliu sau to leisti"

0 komentarai (-ų):